Pentru ca suntem in faza de extindere a portofoliului de clienti si activitati, noi, FAVORIT imobiliare, prezenti in Craiova de 16 ani, cautam persoana ce ne va coordona operatiunile de birou.
Descrierea postului:
- gestionarea activitatii specifice de asistenta front office si de suport operational pentru activitatea de office management la nivelul companiei, conform standardelor de reprezentare, conduita si comunicare specifice;
- derularea activitatii de receptie / registratura / secretariat si lucru cu echipa de brokeraj si cu clientii;
- gestionarea in mod adecvat a corespondentei (facturi, corespondenta comerciala, diverse adrese, dupa caz), intocmirea si mentinerea unei evidente scrise corecte, actualizate si complete in toate registrele de evidenta scriptica sau online, conform procedurilor interne de lucru;
- gestionarea zilnica a agendei administrative de birou sau/si, dupa caz, a agendei de lucru interdepartamentale; asigurarea rolului de interfata in ceea ce priveste clientii, precum si in relatia cu partenerii comerciali / diversi terti aflati in diverse relatii comerciale cu compania;
- acordarea de suport in toate activitatile specifice de secretariat - preluare si directionare apeluri telefonice, triere /directionare adecvata a corespondentei, managementul documentelor;
- preluarea unor diverse sarcini cu caracter logistic & administrativ, dupa caz, respectiv organizarea de evenimente de presa, reuniuni de lucru, sau
- gestionarea si actualizarea in permanenta a arhivei de documente.
Cerinte specifice ale postului :
- abilitati specifice de office assistant / secretariat pentru intreaga gama de activitati specifice de birou;
- abilitati avansate de comunicare si public relations, cu respectarea standardelor de conduita, de comunicare si reprezentare;
- abilitati avansate de management al documentelor;
- utilizator experimentat PC, Google Apps;
- abilitati de planificare si organizare, lucrul in echipa este esential;
- studii medii/superioare (finalizate), preferabil in domeniul economic, drept, PR & Comunicare;
- limba Engleza - nivel avansat ( scris si vorbit).
Cerinte obligatorii minimale :
- Experienta minima in activitati de asistenta - front office, secretariat, receptie - registratura, inclusiv in ceea ce priveste partea administrativ-logistica;
- Limbi straine - Engleza - nivel avansat ( citit, scris, vorbit);
- Utilizator experimentat PC, Google Apps.
Oferta
Angajare cu contract individual de munca durata nedeterminata, pachet salarial de baza, bonusuri salariale corelate cu activitatea companiei, coparticipare la alte proiecte. Posibilitatea dezvoltarii unei spirale ascendente de cariera pe termen lung, in cadrul unei echipe de profesionisti.